پرش لینک ها

این مطلب مخصوص مدیرانی است که قصد جابه‌جایی دارند.

به دلیل شبکه گسترده ارتباطی و قراردادهایی که داریم، معمولا پوزیشنهای خاص و جذابی به ما معرفی می‌شوند که پس از انتشار آگهی، همکاران HCTLinked مشغول بررسی رزومه ها و مصاحبه می‌شوند..

یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که در این مسیر با آن روبرو هستیم ، متقاعد کردن افرادیست که تمایل به جابه‌جایی و استخدام در پوزیشن جدیدی دارند اما در حال حاضر زمان مناسبی برای جدا شدن از شرکت و ترک کردن جایگاه فعلی‌ آنها نیست!
به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این موارد را با شما به اشتراک بگذاریم.

اگر هر کدام از شرلیط زیر را دارید، پیشنهاد ما این است که به فکر جابه‌جایی و تغییر موقعیت شغلی نباشید:

·        اگر به عنوان مدیر ارشد وارد شرکتی شده اید ولی هنوز از خود ردپا و‌ تاثیر مثبت در آن کسب وکار به جا نگذاشته اید.‎

·        اگر‌ در دو‌ تجربه آخر رزومه کاری‌تان کمتر از ۲ سال حضور داشته اید.( پیشنهاد ما این است که ماندگاری شما در موقعیت شغلی فعلی حداقل ۳ تا ۵ سال استمرار داشته باشد تا بتوانید ارزشی برای کسب و کار فعلی خلق کنید .)

·        اگر در مجموعه فعلی که در آن مشغول به کار هستید تعهدی (کلامی یا قراردادی) داده اید مبنی بر اینکه تا زمانی مشخص به فعالیت خود ادامه داده و ارزشی را خلق کنید، به دنبال آفر جدید نباشید( مگر در شرایطی که کارفرما واقعا به تعهداتش عمل نکرده باشد)

همچنین توجه به نکات زیر می تواند در تصمیم تغییر شغلی شما تاثیر گذار باشد:
اگر به این موضوع توجه داشته باشید که صاحبان کسب ‌وکار تجربه‌های استخدامی زیادی در طول عمر کاری خود داشته‌اند و عمدتا ناخوشایند بوده؛ خواهید پذیرفت که با وجود تمام ویژگی های مثبت و استعداد بیزینسی شما، نباید انتظار داشته باشید که مجموعه‌ها بلافاصله در آغاز همکاری به شما اعتماد کرده و شرایط شغلی و درآمدی شما تغییر کند. آنها همیشه دنبال تغییرات مثبت و اثر گذاری شما در کسب و‌کار خود هستند و اگر در سازمانتان اثر گذاری داشته باشید، مطمئنا مدیران شما در زمانی مشخص، تلاش‌ها و پیگیری‌های شما را جبران نموده و جهت نگهداشت مدیران توانمند خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
به صورت کلی، اعتماد سازی و تغییر در هر سازمانی نیاز به زمان دارد و در یک شب اتفاق نخواهد افتاد، در این موارد صبور بودن برگ برنده مدیران موفق آینده است.

مشاهده
بکشید