پرش لینک ها
تاثیر زبان خارجی

پله‌ای برای صعود: تاثیر دانش زبان خارجی بر پیشرفت شغلی

تاکنون به اهمیت یادگیری یک زبان خارجی در جهت رشد و موفقیت شغلی خود فکر کرده‌اید؟
در دنیای امروزه اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و همانطور که می دانید تسلط بر زبان انگلیسی در شرکت های بین المللی یکی از نیازمندی‌های اصلی برای جذب و استخدام می باشد. این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های مطرح ایرانی هم، در حال حاضر، دانستن زبان را برای کارمندان خود یک مهارت ضروری می‌دانند. با در نظر گرفتن این موضوع،با ایجاد فرصت‌های شغلی در شرکت‌های بزرگ ،دانش زبان انگلیسی، به شما امتیاز ویژه‌ای در مسیر ورود به این محیط‌ها می‌دهد.
یکی دیگر از مزایای اصلی دانستن زبان خارجی مطالعه مقالات از منابع اصلی و دسترسی به منابع آموزشی جهت به روز بودن در حوزه تخصصی می باشد که این روند بدون شک در مسیر رشد مهارت های تخصصی و فردی تاثیر شگرفی خواهد داشت .از آنجا که جذب یک نیروی بااستعداد، آگاه از دانش روز و دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد از نیاز های اصلی شرکت ها در موقعیت کنونی محسوب می شود، این دسته از افراد از شانس بالایی برای یافتن یک موقعیت شغلی عالی با درآمد عالی برخوردار هستند.
با توجه به تجربه ما در همکاری با شرکت های ایرانی و بین المللی،تسلط به زبان‌های دیگر هنگام مصاحبه‌های شغلی، افراد را از دیگران متمایز می‌کند و این یک امتیاز بسیار مثبت برای دستیابی به شغل مورد نظر است، خصوصا در همکاری با شرکت های بین المللی مشخص شد که متاسفانه افراد با توانمندی فنی و تکنیکالی بسیار عالی تنها به دلیل تسلط نداشتن به زبان انگلیسی از دایره رقابت خارج شده اند. با این اوصاف، می‌توان گفت که سرمایه گذاری زمان و هزینه برای یادگیری یک زبان دیگر، تاثیر مستقیمی در آینده شغلی دارد.

مشاهده
بکشید